Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с колата - загряване и др.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    ако решиш да правиш основен ремонт ще ти глътне повечко пари, ама според мен само глава имаш за правене така че виж си майстора кво ще каже.
    BMW 525 TDS 98' - Настояща
    Alfa Romeo 155TS 1.8 8в Газифицирана - Настояща
    Reno 19 Cnamade 1.7 - Бивша, Alfa Romeo 155TS 2.0 8в бивша, Lancia Dedra 1.6 - Бивша

    Comment


    • #32
      главата се шлайфа и се оказа че е отваряна, някога си и то от някой дето се е учил... един от болтовете на разпределителния вал е превъртял, на дългите болтове за главата, бяха сложени шаиби за да може да се затегнат... то и аз забелязах като свалях водната помпа, че имаше някой неща, които бяха хванати с 3 различни вида болтове, което със сигурност не заводски така :Д
      та сега ще трябва Водна помпа, комплект ангренажен ремък, комплект гарнитури, комплект болтове, шлайфане и т.н. и т.н.
      та филма е пълнометражен :Д тъпото е, че като им споменах колко масло гори, казаха че няма да се оправи и сигурно е и от сегменти, но тях няма да ги пипам... колата си има мощност ако гори да си гори

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Leonid_852 Покажи съобщение
        главата се шлайфа и се оказа че е отваряна, някога си и то от някой дето се е учил... един от болтовете на разпределителния вал е превъртял, на дългите болтове за главата, бяха сложени шаиби за да може да се затегнат... то и аз забелязах като свалях водната помпа, че имаше някой неща, които бяха хванати с 3 различни вида болтове, което със сигурност не заводски така :Д
        та сега ще трябва Водна помпа, комплект ангренажен ремък, комплект гарнитури, комплект болтове, шлайфане и т.н. и т.н.
        та филма е пълнометражен :Д тъпото е, че като им споменах колко масло гори, казаха че няма да се оправи и сигурно е и от сегменти, но тях няма да ги пипам... колата си има мощност ако гори да си гори
        Колега те колите като почнат да горят масло вървят най добре,лошото е че трее да доливаш.
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
          Колега те колите като почнат да горят масло вървят най добре,лошото е че трее да доливаш.
          ако след всички тея пари дето ще хвърля, само това е проблема то тогава няма от какво да се притеснявам :Д
          досега съм имал 4 коли (без тази) минал съм над 70-80к км с тях и не съм отварял двигател... винаги съм бягал от това и по-скоро от намесата на майстори, но дано сега не съжелявам и да изкарам поне до края на другата година с алфичката. ясно че си има неща за които няма как да не се дадат пари, като данък, гражданска, прегледи , гуми, пълнене на климатика ама като искаш удобство..
          аа да питам как решавате проблема с двърдото окачване, комбинирано със твърди седалки :Д защото като говоря и минавам по неравности по магистралата и чак ми прескача гласа :Д да не говорим че като те ръби 1-2 часа и после си като пребит... предната кола ми беше Safran и още си я имам де и ми е ясно че няма как да сравнявам возията, но седалките са си наистина мн твърди, някой свалял ли е тапицерията за да подлага нещо вътре или нещо такова ????

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Leonid_852 Покажи съобщение
            ако след всички тея пари дето ще хвърля, само това е проблема то тогава няма от какво да се притеснявам :Д
            досега съм имал 4 коли (без тази) минал съм над 70-80к км с тях и не съм отварял двигател... винаги съм бягал от това и по-скоро от намесата на майстори, но дано сега не съжелявам и да изкарам поне до края на другата година с алфичката. ясно че си има неща за които няма как да не се дадат пари, като данък, гражданска, прегледи , гуми, пълнене на климатика ама като искаш удобство..
            аа да питам как решавате проблема с двърдото окачване, комбинирано със твърди седалки :Д защото като говоря и минавам по неравности по магистралата и чак ми прескача гласа :Д да не говорим че като те ръби 1-2 часа и после си като пребит... предната кола ми беше Safran и още си я имам де и ми е ясно че няма как да сравнявам возията, но седалките са си наистина мн твърди, някой свалял ли е тапицерията за да подлага нещо вътре или нещо такова ????
            Прав си колега
            155 2.0 16v МY95 Sport

            Comment


            • #36
              Не е ли по-добре така и така главата е долу, да се направят и сегменти и лагери на мотора? 16 клапановия, щом лапа масло е от сегментите. 8 клапановия яде от главата обикновенно е това - винаги има и изключения де.
              Иначе незнам колко ти е твърда возията - алфа вози стегнато, ако е здраво окачването, ако не е здраво, тропа и вози твърдо.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                Не е ли по-добре така и така главата е долу, да се направят и сегменти и лагери на мотора? 16 клапановия, щом лапа масло е от сегментите. 8 клапановия яде от главата обикновенно е това - винаги има и изключения де.
                Иначе незнам колко ти е твърда возията - алфа вози стегнато, ако е здраво окачването, ако не е здраво, тропа и вози твърдо.
                Под здраво какво точно визираш амортесиорите ли ,че аз май нещо трее ги погледна
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  Иначе незнам колко ти е твърда возията - алфа вози стегнато, ако е здраво окачването, ако не е здраво, тропа и вози твърдо.
                  Точно това щях да кажа и аз-не мисля, че ръби колата, даже на хубав път вози по-хубаво по-меки и по-големи коли. Но с разбиването на амортисьорите наистина почва да вози все по-твърдо.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                    Точно това щях да кажа и аз-не мисля, че ръби колата, даже на хубав път вози по-хубаво по-меки и по-големи коли. Но с разбиването на амортисьорите наистина почва да вози все по-твърдо.
                    Няма как да ме убедиш ,че след като изпуснат амортисьорите возията става по-твърда...
                    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                      Няма как да ме убедиш ,че след като изпуснат амортисьорите возията става по-твърда...
                      Абе има нещо верно ,понеже бие директно в тампоните горе,и бие със сила,а при здрави амортисиори при дупка се обира удара и не бие в тампона.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #41
                        Еми може би не съм се изразил правилно, но сякаш вибрациите и ударите от по-големи дупки се усещат по-силно. Мисля, че е резонно, амортисьорът поема част от силата, като го няма, се предава към купето, особено пружината като е твърда

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщение
                          Еми може би не съм се изразил правилно, но сякаш вибрациите и ударите от по-големи дупки се усещат по-силно. Мисля, че е резонно, амортисьорът поема част от силата, като го няма, се предава към купето, особено пружината като е твърда
                          Точно така е колега.
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                            Точно така е колега.
                            Е и така е и не е според мен... Всичко опира до това в каква яма/кратер ще се попадне! Ако са леки неравности с изпуснали... ще вози по-комфортно (и по-нестабилно по завоите естествено) а ако се удари в качествена яма... ще е бая трясък

                            И хващаите се стягаите и слагаите по една духалка... Аз все още оптимизирам моита си като след всяко пипане отчитам само в +
                            Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:50.
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение

                              И хващаите се стягаите и слагаите по една духалка... Аз все още оптимизирам моита си като след всяко пипане отчитам само в +
                              Ще сложим, аз като си изпълня мечтата да направя 55-цата със задно. Вече почти съм го измислил как да стане, само остава парите да измисля отде да изкарам. Ма има няма за 20-30 годин ще ги събера Но да не разводняваме темата на колегата повече

                              Comment


                              • #45
                                колеги обадиха се от сервиза за глави и казаха че е много зле... и наистина като се сметнат нещата няма смисъл да я правя... имало 10 водача, 5 клапана 2 или 3 повдигача за смяна отделно и валовете били износени и наистина при това положение няма да се занимавам!
                                така че ако може някой да ми даде варянт за смяна на двигател от някоя блъсната или ако не, я пускам на части...
                                дайте варянти за двигател ако има някой познат и като цяло искам да изкарам 20 000 км с тая кола и да не се занимавам а ако и смяната на двигателя ще е много или ако няма читав... мен колата като сваля метана ми излиза цялата под 800лв... съответно не виждам причина да давам още толкова...
                                Другия варянт е да си взема някоя ефтина 145 или 155 и да взема каквото ми хареса и другото за части... май така ще е най-добре
                                ето за тази какво ще кажете, някой познава ли собственика или колата:
                                http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=45z6qy
                                Last edited by Leonid_852; d.m.y г., 16:16.

                                Comment

                                Working...
                                X