ако решиш да правиш основен ремонт ще ти глътне повечко пари, ама според мен само глава имаш за правене така че виж си майстора кво ще каже.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с колата - загряване и др.
Collapse
X
-
главата се шлайфа и се оказа че е отваряна, някога си и то от някой дето се е учил... един от болтовете на разпределителния вал е превъртял, на дългите болтове за главата, бяха сложени шаиби за да може да се затегнат... то и аз забелязах като свалях водната помпа, че имаше някой неща, които бяха хванати с 3 различни вида болтове, което със сигурност не заводски така :Д
та сега ще трябва Водна помпа, комплект ангренажен ремък, комплект гарнитури, комплект болтове, шлайфане и т.н. и т.н.
та филма е пълнометражен :Д тъпото е, че като им споменах колко масло гори, казаха че няма да се оправи и сигурно е и от сегменти, но тях няма да ги пипам... колата си има мощност ако гори да си гори
Comment
-
Първоначално публикувано от Leonid_852 Покажи съобщениеглавата се шлайфа и се оказа че е отваряна, някога си и то от някой дето се е учил... един от болтовете на разпределителния вал е превъртял, на дългите болтове за главата, бяха сложени шаиби за да може да се затегнат... то и аз забелязах като свалях водната помпа, че имаше някой неща, които бяха хванати с 3 различни вида болтове, което със сигурност не заводски така :Д
та сега ще трябва Водна помпа, комплект ангренажен ремък, комплект гарнитури, комплект болтове, шлайфане и т.н. и т.н.
та филма е пълнометражен :Д тъпото е, че като им споменах колко масло гори, казаха че няма да се оправи и сигурно е и от сегменти, но тях няма да ги пипам... колата си има мощност ако гори да си гори155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеКолега те колите като почнат да горят масло вървят най добре,лошото е че трее да доливаш.
досега съм имал 4 коли (без тази) минал съм над 70-80к км с тях и не съм отварял двигател... винаги съм бягал от това и по-скоро от намесата на майстори, но дано сега не съжелявам и да изкарам поне до края на другата година с алфичката. ясно че си има неща за които няма как да не се дадат пари, като данък, гражданска, прегледи , гуми, пълнене на климатика ама като искаш удобство..
аа да питам как решавате проблема с двърдото окачване, комбинирано със твърди седалки :Д защото като говоря и минавам по неравности по магистралата и чак ми прескача гласа :Д да не говорим че като те ръби 1-2 часа и после си като пребит... предната кола ми беше Safran и още си я имам де и ми е ясно че няма как да сравнявам возията, но седалките са си наистина мн твърди, някой свалял ли е тапицерията за да подлага нещо вътре или нещо такова ????
Comment
-
Първоначално публикувано от Leonid_852 Покажи съобщениеако след всички тея пари дето ще хвърля, само това е проблема то тогава няма от какво да се притеснявам :Д
досега съм имал 4 коли (без тази) минал съм над 70-80к км с тях и не съм отварял двигател... винаги съм бягал от това и по-скоро от намесата на майстори, но дано сега не съжелявам и да изкарам поне до края на другата година с алфичката. ясно че си има неща за които няма как да не се дадат пари, като данък, гражданска, прегледи , гуми, пълнене на климатика ама като искаш удобство..
аа да питам как решавате проблема с двърдото окачване, комбинирано със твърди седалки :Д защото като говоря и минавам по неравности по магистралата и чак ми прескача гласа :Д да не говорим че като те ръби 1-2 часа и после си като пребит... предната кола ми беше Safran и още си я имам де и ми е ясно че няма как да сравнявам возията, но седалките са си наистина мн твърди, някой свалял ли е тапицерията за да подлага нещо вътре или нещо такова ????155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Не е ли по-добре така и така главата е долу, да се направят и сегменти и лагери на мотора? 16 клапановия, щом лапа масло е от сегментите. 8 клапановия яде от главата обикновенно е това - винаги има и изключения де.
Иначе незнам колко ти е твърда возията - алфа вози стегнато, ако е здраво окачването, ако не е здраво, тропа и вози твърдо.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеНе е ли по-добре така и така главата е долу, да се направят и сегменти и лагери на мотора? 16 клапановия, щом лапа масло е от сегментите. 8 клапановия яде от главата обикновенно е това - винаги има и изключения де.
Иначе незнам колко ти е твърда возията - алфа вози стегнато, ако е здраво окачването, ако не е здраво, тропа и вози твърдо.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеИначе незнам колко ти е твърда возията - алфа вози стегнато, ако е здраво окачването, ако не е здраво, тропа и вози твърдо.
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеТочно това щях да кажа и аз-не мисля, че ръби колата, даже на хубав път вози по-хубаво по-меки и по-големи коли. Но с разбиването на амортисьорите наистина почва да вози все по-твърдо.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщениеНяма как да ме убедиш ,че след като изпуснат амортисьорите возията става по-твърда...155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеЕми може би не съм се изразил правилно, но сякаш вибрациите и ударите от по-големи дупки се усещат по-силно. Мисля, че е резонно, амортисьорът поема част от силата, като го няма, се предава към купето, особено пружината като е твърда155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеТочно така е колега.
И хващаите се стягаите и слагаите по една духалка... Аз все още оптимизирам моита си като след всяко пипане отчитам само в +Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 21:50.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
И хващаите се стягаите и слагаите по една духалка... Аз все още оптимизирам моита си като след всяко пипане отчитам само в +Но да не разводняваме темата на колегата повече
Comment
-
колеги обадиха се от сервиза за глави и казаха че е много зле... и наистина като се сметнат нещата няма смисъл да я правя... имало 10 водача, 5 клапана 2 или 3 повдигача за смяна отделно и валовете били износени и наистина при това положение няма да се занимавам!
така че ако може някой да ми даде варянт за смяна на двигател от някоя блъсната или ако не, я пускам на части...
дайте варянти за двигател ако има някой познат и като цяло искам да изкарам 20 000 км с тая кола и да не се занимавам а ако и смяната на двигателя ще е много или ако няма читав... мен колата като сваля метана ми излиза цялата под 800лв... съответно не виждам причина да давам още толкова...
Другия варянт е да си взема някоя ефтина 145 или 155 и да взема каквото ми хареса и другото за части... май така ще е най-добре
ето за тази какво ще кажете, някой познава ли собственика или колата:
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=45z6qyLast edited by Leonid_852; d.m.y г., 16:16.
Comment
Comment